Find svar på det meste
Velkommen til kundeservice og teknisk support
Her finder du svar på mange spørgsmål og kan skrive til os via nedenstående formular.
Hvis du ikke fandt svar på dine spørgsmål, står vores kundeservice klar til at hjælpe dig.
Uanset om du har brug for support, gerne vil ringes op, eller har spørgsmål om Skyhost, kan du nemt komme i kontakt med os via formularen nedenfor 👇
Vi bestræber os på at vende tilbage til dig inden for 2-3 hverdage.
Produkt
Hvilken type tracker sælger I?
Vi benytter to forskellige typer trackere, afhængigt af hvilket abonnement du vælger
🔌 B50 OBD-tracker Anvendes til kørebogsabonnementer
Nem at installere – du sætter den selv i bilens OBD-stik
OBS: Da den ikke er fastmonteret, er den ikke forsikringsgodkendt
🔧 Q50W-tracker Anvendes til forsikringsgodkendte abonnementer
Monteres fast i bilen af en af vores godkendte montører
Opfylder krav fra forsikringsselskaber
📄 Se mere om vores trackere her
🔌 B50 OBD-tracker Anvendes til kørebogsabonnementer
Nem at installere – du sætter den selv i bilens OBD-stik
OBS: Da den ikke er fastmonteret, er den ikke forsikringsgodkendt
🔧 Q50W-tracker Anvendes til forsikringsgodkendte abonnementer
Monteres fast i bilen af en af vores godkendte montører
Opfylder krav fra forsikringsselskaber
📄 Se mere om vores trackere her
Hvad koster et abonnement?
Du kan se mere om produkter og priser her
Hvilket abonnement skal jeg vælge?
1. Forsikringsabonnement
Hvis dit forsikringsselskab kræver, at der er monteret en tracker i bilen, før den kan forsikres, skal du vælge: Forsikringsabonnementet.
OBS: Dette abonnement kræver, at trackeren fastmonteres af en af vores godkendte montører, før din forsikring er gyldig.
2. Kørebogsabonnement
Har du brug for en nem måde at holde styr på dit kørselsregnskab, er Kørebogsabonnementet det rette for dig.
Her kommer du nemt i gang, - du monterer selv den købte OBD-tracker i bilens stik, og så er du klar.
3. Forsikring- & Kørebogsabonnement
Har du behov for både for en forsikringsgodkendt løsning og digital kørebog, kan du vælge vores samlede: Forsikring- & kørerbogsabonnementet.
Her får du det bedste fra begge verdener – både dokumentation til forsikringen og fuldt overblik over dine kørsler.
Du kan læse mere om produkterne og bestille her
Hvis dit forsikringsselskab kræver, at der er monteret en tracker i bilen, før den kan forsikres, skal du vælge: Forsikringsabonnementet.
OBS: Dette abonnement kræver, at trackeren fastmonteres af en af vores godkendte montører, før din forsikring er gyldig.
2. Kørebogsabonnement
Har du brug for en nem måde at holde styr på dit kørselsregnskab, er Kørebogsabonnementet det rette for dig.
Her kommer du nemt i gang, - du monterer selv den købte OBD-tracker i bilens stik, og så er du klar.
3. Forsikring- & Kørebogsabonnement
Har du behov for både for en forsikringsgodkendt løsning og digital kørebog, kan du vælge vores samlede: Forsikring- & kørerbogsabonnementet.
Her får du det bedste fra begge verdener – både dokumentation til forsikringen og fuldt overblik over dine kørsler.
Du kan læse mere om produkterne og bestille her
Hvordan bestiller jeg en tracker?
Du kan se og bestille et abonnement og tracker
her
Hvordan foregår montering?
Når du har gennemført din bestilling, sender vi dine oplysninger videre til en af vores godkendte montører.
Montøren vil kontakte dig telefonisk inden for 10 hverdage for at aftale en tid for montering.
🚗 Montering sker på en adresse, der passer dig bedst – det kan være hjemme, på arbejdet eller et andet sted, hvor bilen holder.
✅ Når montering er afsluttet, træder dit abonnement i kraft. Du modtager herefter dit brugernavn og adgangskode til din personlige webadgang, og du kan nu også logge ind i vores app.
Montøren vil kontakte dig telefonisk inden for 10 hverdage for at aftale en tid for montering.
🚗 Montering sker på en adresse, der passer dig bedst – det kan være hjemme, på arbejdet eller et andet sted, hvor bilen holder.
✅ Når montering er afsluttet, træder dit abonnement i kraft. Du modtager herefter dit brugernavn og adgangskode til din personlige webadgang, og du kan nu også logge ind i vores app.
Mit abonnement
Hvor lang tid er jeg bundet af mit abonnement?
Et abonnement løber ét år ad gangen.
Det betyder, at du ikke får penge tilbage, hvis du sælger bilen midt i abonnementsperioden – abonnementet fortsætter til udløbsdatoen.
📅 Vigtigt: Husk at opsige dit abonnement senest 30 dage før fornyelse, hvis du ikke længere har brug for det.
🔍 Bemærk: Vi har ikke adgang til oplysninger om ejerskifte, så det er dit eget ansvar at opsige abonnementet i tide.
Det betyder, at du ikke får penge tilbage, hvis du sælger bilen midt i abonnementsperioden – abonnementet fortsætter til udløbsdatoen.
📅 Vigtigt: Husk at opsige dit abonnement senest 30 dage før fornyelse, hvis du ikke længere har brug for det.
🔍 Bemærk: Vi har ikke adgang til oplysninger om ejerskifte, så det er dit eget ansvar at opsige abonnementet i tide.
Kan jeg overtage en andens abonnement og GPS-tracker?
Nej, det er ikke muligt at overtage en andens abonnement. Når du overtager en bil, skal du altid tegne et nyt abonnement.
Hvad med trackeren i bilen – kan den genbruges?
I nogle tilfælde kan du overtage den eksisterende tracker i bilen. Om den kan genbruges afhænger af følgende:
Om du skal bruge et forsikringsgodkendt abonnement
Hvor gammel trackeren er
Om trackeren er monteret af en godkendt Skyhost-montør
Hvorfor skal trackeren nogle gange udskiftes?
Det er for at sikre, at vi lever op til vores forpligtelser – så din forsikring forbliver gyldig. En ny tracker sikrer valide data, mulighed for opdateringer og giver dig 2 års garanti med reklamationsret.
Sådan gør du:
Opsig det gamle abonnement via formularen her
Bestil nyt abonnement via vores hjemmeside her
OBS: Husk at skrive oplysninger om trackeren – så undersøger vi, om den kan genbruges.
Hvad med trackeren i bilen – kan den genbruges?
I nogle tilfælde kan du overtage den eksisterende tracker i bilen. Om den kan genbruges afhænger af følgende:
Om du skal bruge et forsikringsgodkendt abonnement
Hvor gammel trackeren er
Om trackeren er monteret af en godkendt Skyhost-montør
Hvorfor skal trackeren nogle gange udskiftes?
Det er for at sikre, at vi lever op til vores forpligtelser – så din forsikring forbliver gyldig. En ny tracker sikrer valide data, mulighed for opdateringer og giver dig 2 års garanti med reklamationsret.
Sådan gør du:
Opsig det gamle abonnement via formularen her
Bestil nyt abonnement via vores hjemmeside her
OBS: Husk at skrive oplysninger om trackeren – så undersøger vi, om den kan genbruges.
Hvad sker der med mine kørselsdata, når jeg opsiger mit abonnement?
Hvis du har haft en kørebog, skal du huske at hente dine data, inden abonnementet lukkes ned.
Log ind på din konto og download dine data som en fil, som du kan gemme på din PC.
Vil du have os til at gemme dine data for dig? Vi tilbyder et arkiv-abonnement, hvor vi opbevarer dine data i op til 5 år. Pris: 675 kr. for hele perioden.
Du kan bestille arkiv-abonnementet, når du opsiger dit nuværende abonnement via denne formular.
Hvorfor gemme kørselsdata? Det er en god idé at beholde dine kørselsdata, da SKAT kan udtage dig til revision – også flere år efter kørslen har fundet sted.
Log ind på din konto og download dine data som en fil, som du kan gemme på din PC.
Vil du have os til at gemme dine data for dig? Vi tilbyder et arkiv-abonnement, hvor vi opbevarer dine data i op til 5 år. Pris: 675 kr. for hele perioden.
Du kan bestille arkiv-abonnementet, når du opsiger dit nuværende abonnement via denne formular.
Hvorfor gemme kørselsdata? Det er en god idé at beholde dine kørselsdata, da SKAT kan udtage dig til revision – også flere år efter kørslen har fundet sted.
Hvordan fungerer min kørerbog?
En kørebog fra Skyhost er nem og brugervenlig.
Se denne korte video, hvor vi gennemgår de vigtigste funktioner og viser dig, hvordan du bruger kørebogen i praksis:
👉 Guide til kørebog
Videoen giver dig hurtigt overblik over, hvordan du registrerer dine ture, skelner mellem privat og erhvervskørsel og henter rapporter.
Se denne korte video, hvor vi gennemgår de vigtigste funktioner og viser dig, hvordan du bruger kørebogen i praksis:
👉 Guide til kørebog
Videoen giver dig hurtigt overblik over, hvordan du registrerer dine ture, skelner mellem privat og erhvervskørsel og henter rapporter.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Du kan opsige dit abonnement ved at udfylde vores opsigelsesformular her.
Har du haft en kørebog tilknyttet? Så skal du huske at angive, hvad der skal ske med dine kørselsdata:
Har du selv hentet data? Så kan vi slette dem permanent (bemærk: dette kan ikke fortrydes, og data kan ikke genskabes).
Vil du have os til at gemme dine data? Så kan du tilkøbe et arkiv-abonnement, hvor vi opbevarer dine data i 5 år for et engangsbeløb på 675 kr.
Vigtigt:
Opsiger du midt i en abonnementsperiode, refunderes beløbet for den resterende periode ikke.
Har du haft en kørebog tilknyttet? Så skal du huske at angive, hvad der skal ske med dine kørselsdata:
Har du selv hentet data? Så kan vi slette dem permanent (bemærk: dette kan ikke fortrydes, og data kan ikke genskabes).
Vil du have os til at gemme dine data? Så kan du tilkøbe et arkiv-abonnement, hvor vi opbevarer dine data i 5 år for et engangsbeløb på 675 kr.
Vigtigt:
Opsiger du midt i en abonnementsperiode, refunderes beløbet for den resterende periode ikke.
Support
Hvornår og hvordan får jeg web og app adgang?
Når dit abonnement træder i kraft, modtager du en e-mail fra os med dit brugernavn og password til vores webportal.
Herefter kan du hente vores app til din telefon, hvis du ønsker at benytte den
Herefter kan du hente vores app til din telefon, hvis du ønsker at benytte den
Hvor finder jeg min kode?
Du finder dit brugernavn og kode i din bekræftelsesmail. Tjek evt. spam.
Kan du ikke finde den, kan vi gensende den til dig.
Udfyld formularen nederst på siden med dine oplysninger.
Kan du ikke finde den, kan vi gensende den til dig.
Udfyld formularen nederst på siden med dine oplysninger.
Hvordan framelder jeg midlertidig alarmer fra kontrolcentralen?
Hvis du midlertidigt ønsker at framelde alarmer (f.eks. ved værkstedsbesøg), skal du selv kontakte kontrolcentralen direkte.
📧 Skriv til: adm@djk.dk
📞 Ring til: 76 11 71 17
Oplys gerne dit registreringsnummer og tidsperioden, hvor alarmerne skal være deaktiveret.
📧 Skriv til: adm@djk.dk
📞 Ring til: 76 11 71 17
Oplys gerne dit registreringsnummer og tidsperioden, hvor alarmerne skal være deaktiveret.
Hvorfor er alle mine kørsler ikke i kørebogen?
Hvis du oplever, at der mangler kørsler i din kørebog, kan det skyldes flere ting:
🚫 Ingen data fra enheden – trackeren har ikke sendt data som forventet
🔌 Tændingssignal mangler – systemet kan ikke registrere, at bilen er startet
📅 Forkert periode valgt – tjek at du har valgt den rigtige dato/periode i visningen
📡 Forsinket afsendelse af data – nogle gange kan der gå lidt tid, før data vises
✉️ Kontakt os gerne Send os dine oplysninger (f.eks. registreringsnummer og den manglende periode), så undersøger vi sagen nærmere for dig.
🚫 Ingen data fra enheden – trackeren har ikke sendt data som forventet
🔌 Tændingssignal mangler – systemet kan ikke registrere, at bilen er startet
📅 Forkert periode valgt – tjek at du har valgt den rigtige dato/periode i visningen
📡 Forsinket afsendelse af data – nogle gange kan der gå lidt tid, før data vises
✉️ Kontakt os gerne Send os dine oplysninger (f.eks. registreringsnummer og den manglende periode), så undersøger vi sagen nærmere for dig.
Hvad gør jeg, hvis der er problemer med min GPS-tracker?
Hvis du via din ugerapport eller kontrolcentralen har fået besked om, at der er noget galt med din tracker, kan vi hjælpe dig med at finde årsagen.
Udfyld formularen på vores hjemmeside, så undersøger vi sagen nærmere.
De mest almindelige årsager til fejl er:
GPS’en er slidt op og skal udskiftes
GPS’en har mistet signalet og kan nulstilles af vores tekniker
Fejlen er opstået i forbindelse med, at bilen har været på værksted
Udfyld formularen på vores hjemmeside, så undersøger vi sagen nærmere.
De mest almindelige årsager til fejl er:
GPS’en er slidt op og skal udskiftes
GPS’en har mistet signalet og kan nulstilles af vores tekniker
Fejlen er opstået i forbindelse med, at bilen har været på værksted
Faktura
Hvordan fungerer fakturering af mit abonnement?
Som udgangspunkt dækker din faktura en periode på ét år ad gangen.
Vigtigt at vide:
Ifølge vores vilkår betaler du for ét år ad gangen, og du får ikke penge retur, hvis du vælger at opsige midt i en periode.
Ønsker du ikke at forny dit abonnement?
Så skal du huske at opsige det senest 30 dage før fornyelsesdatoen.
Har du først modtaget en faktura, er det for sent at afmelde abonnementet for den kommende periode.
Vigtigt at vide:
Ifølge vores vilkår betaler du for ét år ad gangen, og du får ikke penge retur, hvis du vælger at opsige midt i en periode.
Ønsker du ikke at forny dit abonnement?
Så skal du huske at opsige det senest 30 dage før fornyelsesdatoen.
Har du først modtaget en faktura, er det for sent at afmelde abonnementet for den kommende periode.
Jeg har solgt min bil, skal jeg stadig betale fakturaen?
Ja, du skal stadig betale fakturaen.
Ifølge vores vilkår, skal et abonnement opsiges 30 dage inden fornyelsen.
Vigtigt at vide:
Ifølge vores vilkår betaler du for ét år ad gangen, og du får ikke penge retur, hvis du vælger at opsige midt i en periode.
Bemærk: Vi kan desværre ikke se om din bil f.eks. Har skiftet ejer.
Ifølge vores vilkår, skal et abonnement opsiges 30 dage inden fornyelsen.
Vigtigt at vide:
Ifølge vores vilkår betaler du for ét år ad gangen, og du får ikke penge retur, hvis du vælger at opsige midt i en periode.
Bemærk: Vi kan desværre ikke se om din bil f.eks. Har skiftet ejer.
Hvordan kan jeg betale min faktura?
Du har flere muligheder for at betale din faktura:
Indbetalingskort: Brug det indbetalingskort, der sendes sammen med fakturaen på mail.
MobilePay: Betal til nummer 975451. Husk at skrive dit fakturanummer i beskedfeltet.
Kreditkort: Du kan betale med kreditkort ved at logge ind på din profil og trykke på ikonet med manden i øverste hjørne. Her kan du tilføje et kort og gennemføre betalingen.
Indbetalingskort: Brug det indbetalingskort, der sendes sammen med fakturaen på mail.
MobilePay: Betal til nummer 975451. Husk at skrive dit fakturanummer i beskedfeltet.
Kreditkort: Du kan betale med kreditkort ved at logge ind på din profil og trykke på ikonet med manden i øverste hjørne. Her kan du tilføje et kort og gennemføre betalingen.
Hvordan retter jeg mine betalingsoplysninger?
Du kan sende dine rettelser ved at udfylde formularen i bunden af siden.
Så sørger vi for at opdatere dine oplysninger hurtigst muligt.
Så sørger vi for at opdatere dine oplysninger hurtigst muligt.
Hvorfor har jeg fået kontoudtog, når jeg har betalt?
Har du allerede betalt, kan du se bort fra kontoudtoget – betaling og kontoudtog krydser ofte hinanden.
Ønsker du at dobbelttjekke, kan du logge ind på din konto ca. en uge efter betalingen og se, om beløbet er registreret.
Ønsker du at dobbelttjekke, kan du logge ind på din konto ca. en uge efter betalingen og se, om beløbet er registreret.
Fandt du ikke svar?
Hvis du ikke fandt svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Har du supporthenvendelser, ønsker at blive ringet op, eller har spørgsmål omkring Skyhost, kan du bruge formularen 👉
Vi vender tilbage til dig inden for 2-3 hverdage.