Kundeservice for Erhvervskunder
Velkommen til kundeservice og teknisk support
Her finder du svar på dine spørgsmål og kan skrive til os via nedenstående formular.
Hvis du ikke fandt svar på dine spørgsmål, står vores kundeservice klar til at hjælpe dig.
Uanset om du har brug for support, gerne vil ringes op, eller har spørgsmål om Skyhost, kan du nemt komme i kontakt med os via formularen nedenfor 👇
Vi bestræber os på at vende tilbage til dig inden for 1-2 hverdage.
Generelle spørgsmål
Hvordan kommer vi i gang med jeres system?
Det er nemt at komme i gang! Du skal blot have adgang til en PC og/eller en mobiltelefon med internetforbindelse.
Derudover skal du købe GPS-trackere til de enheder, du ønsker at spore.
Afhængigt af dine behov, skal du også have det antal licenser, der passer til de moduler, du vil bruge.
Vi hjælper dig også gerne med at afklare, hvilket produkt og hvilke moduler der passer bedst til din virksomhed.
Kontakt os – så sørger vi for, at du kommer godt i gang med både opsætning og brug af systemet.
Derudover skal du købe GPS-trackere til de enheder, du ønsker at spore.
Afhængigt af dine behov, skal du også have det antal licenser, der passer til de moduler, du vil bruge.
Vi hjælper dig også gerne med at afklare, hvilket produkt og hvilke moduler der passer bedst til din virksomhed.
Kontakt os – så sørger vi for, at du kommer godt i gang med både opsætning og brug af systemet.
Har I et testmiljø vi kan afprøve?
Ja, vi har en demokonto, som vi kan vise jer. Den giver jer et godt indtryk af, hvordan systemet fungerer og ser ud i praksis.
Hvis I ønsker en mere detaljeret fremvisning og gennemgang af vores produkter, er I meget velkomne til at kontakte os – så arrangerer vi det gerne.
Hvis I ønsker en mere detaljeret fremvisning og gennemgang af vores produkter, er I meget velkomne til at kontakte os – så arrangerer vi det gerne.
Hvad adskiller jeres løsning fra konkurrenterne?
Vores løsning skiller sig ud ved at være en bred og tæt integreret platform, der samler mange funktioner ét sted.
Det betyder, at du får ét system, der kan dække flere behov – uanset om det handler om GPS-sporing, dokumentation, administration eller planlægning.
Det giver dig større overblik, færre systemer at vedligeholde og en mere effektiv hverdag.
Det betyder, at du får ét system, der kan dække flere behov – uanset om det handler om GPS-sporing, dokumentation, administration eller planlægning.
Det giver dig større overblik, færre systemer at vedligeholde og en mere effektiv hverdag.
Kan man integrere med vores ERP-/økonomisystem?
Ja, vi tilbyder integrationer med en række ERP- og økonomisystemer, herunder e-conomic, C5, C5 Centri, Navision og Dynamics AX mm.
Har I et andet system, er I meget velkomne til at kontakte os – så undersøger vi, om en integration er mulig.
Har I et andet system, er I meget velkomne til at kontakte os – så undersøger vi, om en integration er mulig.
Er jeres system cloud-baseret?
Ja, vores system er cloud-baseret og hostes sikkert i Microsoft Azure.
Det sikrer høj driftssikkerhed, skalerbarhed og adgang uanset tid og sted.
Det sikrer høj driftssikkerhed, skalerbarhed og adgang uanset tid og sted.
Er der mulighed for API-integration?
Ja, vi stiller en række API’er til rådighed, som du frit kan benytte dig af.
Hvis du ønsker dokumentation, beskrivelser eller links til vores API’er, er du meget velkommen til at kontakte os – så sender vi det relevante materiale til dig.
Hvis du ønsker dokumentation, beskrivelser eller links til vores API’er, er du meget velkommen til at kontakte os – så sender vi det relevante materiale til dig.
Leasingselskab/ Forhandler
Hvordan bestiller vi abonnement til kunden selv?
Hvis du har solgt en bil med monteret GPS-tracker til en privat kunde, skal du udfylde vores bestillingsark.
Dette sikrer, at vi modtager alle nødvendige og korrekte oplysninger samlet ét sted, hvilket gør vores ordrebehandling hurtigere og mere effektiv.
Download bestillingsark
Dette sikrer, at vi modtager alle nødvendige og korrekte oplysninger samlet ét sted, hvilket gør vores ordrebehandling hurtigere og mere effektiv.
Download bestillingsark
Hvilke abonnementer kan man vælge imellem?
Det afhænger af, hvad kunden har brug for. Skal bilen kunne forsikres, har de brug for en kørebog – eller måske begge dele?
Se mere om de forskellige abonnementer
her
Kan Gps- tracker genbruges?
Det kommer an på, hvordan trackeren skal bruges.
Hvis det er et krav fra kundens forsikring at bilen skal udstyres med gps overvågning, skal enheden monteres af en godkendt montør for at sikre korrekt funktion og godkendelse. Vi tilbyder montering eller flytning af tracker via vores sammenarbejds partnere på valgfri adresse I hele danmark.
Hvis kunden overtager en bil med en gps enhed som I forvejen er monteret af en godkendt montør, skal i blot udfylde et bestillings ark og sende til os for at få oprettet abonnementet I kundens navn.
Hvis trackeren kun bruges til alm. gps-sporing & kørebog, så kan trackeren genbruges i en ny bil uden problemer. Visse modeller (B50) kan man selv monterer, og ellers er i velkommen at benytte en af vores sammenarbejds partnere eller få jeres egen mekaniker til at montere/flytte gps enheden.
Vi anbefaler dog, at I tjekker alderen på trackeren, da ældre trackere muligvis ikke understøtter de nyeste opdateringer.
Er du i tvivl, så skriv til os – vi hjælper gerne med at vurdere, om din tracker stadig er egnet.
Hvis det er et krav fra kundens forsikring at bilen skal udstyres med gps overvågning, skal enheden monteres af en godkendt montør for at sikre korrekt funktion og godkendelse. Vi tilbyder montering eller flytning af tracker via vores sammenarbejds partnere på valgfri adresse I hele danmark.
Hvis kunden overtager en bil med en gps enhed som I forvejen er monteret af en godkendt montør, skal i blot udfylde et bestillings ark og sende til os for at få oprettet abonnementet I kundens navn.
Hvis trackeren kun bruges til alm. gps-sporing & kørebog, så kan trackeren genbruges i en ny bil uden problemer. Visse modeller (B50) kan man selv monterer, og ellers er i velkommen at benytte en af vores sammenarbejds partnere eller få jeres egen mekaniker til at montere/flytte gps enheden.
Vi anbefaler dog, at I tjekker alderen på trackeren, da ældre trackere muligvis ikke understøtter de nyeste opdateringer.
Er du i tvivl, så skriv til os – vi hjælper gerne med at vurdere, om din tracker stadig er egnet.
Hvordan overdrager/ overtager man abonnement eller bil?
Skal din kunde fremover selv betale, er det vigtigt, at du først får kundens accept på det. Når du har accepten, kan du videresende den til os sammen med den dato, overdragelsen skal træde i kraft.
Har I overtaget bil og kunde fra et andet selskab, skal vi først opsige abonnementet hos det tidligere selskab og herefter oprette kunden hos jer.
Du kan bruge vores bestillingsark her til at hjælpe med processen.
Har I overtaget bil og kunde fra et andet selskab, skal vi først opsige abonnementet hos det tidligere selskab og herefter oprette kunden hos jer.
Du kan bruge vores bestillingsark her til at hjælpe med processen.
Vintertjeneste
Hvad er særligt ved jeres vintertjeneste?
Vores vintertjeneste til planlægning og udførsel af saltning og snerydning, har en oppetid på 100%.
I vil derfor være godt klædt på til at håndtere sne og isglatte veje. Læs mere om vintertjeneste her.
I vil derfor være godt klædt på til at håndtere sne og isglatte veje. Læs mere om vintertjeneste her.
Kan I hjælpe med opsætning af vintermodulet?
Vi hjælper dig i gang med oprettelse af f.eks. brugere, opsætning af ruter, priser osv.
Så I nemt kan komme i gang med at bruge systemet, samtidig står vi også til rådighed ved spørgsmål og andet.
Så I nemt kan komme i gang med at bruge systemet, samtidig står vi også til rådighed ved spørgsmål og andet.
Hvilke funktioner er der i Vintertjeneste?
Med vintertjeneste får du
- Vagtplaner, prislister og ruter
- Udkaldsrobot som igangsætter automatisk
- Hurtig timeberegninger
- Overblik over fakturering
Læs mere om vintertjeneste her.
- Vagtplaner, prislister og ruter
- Udkaldsrobot som igangsætter automatisk
- Hurtig timeberegninger
- Overblik over fakturering
Læs mere om vintertjeneste her.
Kan systemet bruges til fakturering af vinterkørsel?
Ja, det kan det. Systemet registrerer og dokumentere alle timer og ruter, som kan bruges som grundlag til fakturering.
Hvordan får jeg et tilbud?
Du er altid velkommen til at skrive til os via formularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt. Ellers kan du ringe til os på tlf. 86 21 40 00.
Vi står klar til at hjælpe dig med høj driftssikkerhed, effektiv opgavestyring og den nødvendige dokumentation.
Vi står klar til at hjælpe dig med høj driftssikkerhed, effektiv opgavestyring og den nødvendige dokumentation.
Hvem bruger jeres system?
Vores andre kunder på dette system, er kommuner eller underleverandører til kommuner, som har brug for at kunne planlægge og dokumentere deres ydelser omkring salt og snerydning - F.eks. Vest himmelland kommune eller OK Nygaard.
Funktionalitet: Jobs, Booking, GPS, Tools
Hvad kan de forskellige moduler hjælpe os med?
Vores moduler inden for flåde- og sagsstyring kan hjælpe med at løse en lang række opgaver, der giver jer bedre overblik, optimerer ressourceudnyttelsen og sparer tid i hverdagen.
Med en GPS-tracker monteret i jeres køretøjer får I adgang til værdifuld data, som kan omsættes til konkret viden og bruges til at løfte og optimere driften. Vi tilbyder en række moduler, som kan sammensættes fleksibelt efter jeres behov:
GPS & Flådestyring:
- Overblik over hele flåden
- Kørselsdata og ruteoptimering
- Omkostningsoverblik
Booking: - Booking af biler og maskiner
- Optimal udnyttelse
-Rapportering
Tools: - Registrering og lokalisering af værktøj
- Fuld værktøjsoversigt
Jobs: - Timeregistrering og opgaveplanlægning
- Ressourcestyring og dokumentation
- Detaljeret rapportering
Geotag: - Dokumentation af udført arbejde
- Billeddokumentation med GPS-position
Vintertjeneste: - Vagtplanlægning
- Automatisk udkaldsrobot
- Hurtig timeberegning og overblik
Uanset jeres branche eller behov, hjælper vi jer med at sammensætte den rette løsning.
Med en GPS-tracker monteret i jeres køretøjer får I adgang til værdifuld data, som kan omsættes til konkret viden og bruges til at løfte og optimere driften. Vi tilbyder en række moduler, som kan sammensættes fleksibelt efter jeres behov:
GPS & Flådestyring:
- Overblik over hele flåden
- Kørselsdata og ruteoptimering
- Omkostningsoverblik
Booking: - Booking af biler og maskiner
- Optimal udnyttelse
-Rapportering
Tools: - Registrering og lokalisering af værktøj
- Fuld værktøjsoversigt
Jobs: - Timeregistrering og opgaveplanlægning
- Ressourcestyring og dokumentation
- Detaljeret rapportering
Geotag: - Dokumentation af udført arbejde
- Billeddokumentation med GPS-position
Vintertjeneste: - Vagtplanlægning
- Automatisk udkaldsrobot
- Hurtig timeberegning og overblik
Uanset jeres branche eller behov, hjælper vi jer med at sammensætte den rette løsning.
Hvilke moduler passer til vores branche?
Det afhænger af, hvilke opgaver I har brug for hjælp til – fx dokumentation, booking, opgavestyring m.m.
Du kan læse mere om hvert modul i de øvrige spørgsmål ovenfor.
Har du brug for sparring, til valg af produkt, er du altid velkommen til at skrive eller ringe til os – så finder vi sammen den løsning, der passer bedst til jer.
Se også eksempler på, hvordan andre bruger løsningen i vores cases her.
Du kan læse mere om hvert modul i de øvrige spørgsmål ovenfor.
Har du brug for sparring, til valg af produkt, er du altid velkommen til at skrive eller ringe til os – så finder vi sammen den løsning, der passer bedst til jer.
Se også eksempler på, hvordan andre bruger løsningen i vores cases her.
Kan vi opgradere med flere moduler undervejs?
Ja, vi kan altid tilpasse modulerne undervejs, hvis dine behov ændrer sig.
Er du i tvivl om, hvad du har brug for, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til os – vi hjælper gerne med at finde den rette løsning.
Er du i tvivl om, hvad du har brug for, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til os – vi hjælper gerne med at finde den rette løsning.
Er der adgang via App på mobil og tablet?
Ja, vi har en app til følgende moduler: GPS, Jobs, Geotag, Tools, Booking, Intranet og Borgertip.
Appen kan hentes i din app-butik (App Store eller Google Play), og du logger blot ind med din eksisterende bruger.
Appen kan hentes i din app-butik (App Store eller Google Play), og du logger blot ind med din eksisterende bruger.
Kan vi løbende tilpasse licenser?
Ja, I kan tilpasse jeres licenser løbende.
Vær dog opmærksom på, at licenser tilkøbes i pakker á 5 stk. Det betyder, at hvis I fx tilføjer licens nummer 6, betaler I for i alt 10 licenser.
Vær dog opmærksom på, at licenser tilkøbes i pakker á 5 stk. Det betyder, at hvis I fx tilføjer licens nummer 6, betaler I for i alt 10 licenser.
Hvad koster de forskellige moduler?
Prisen afhænger af, hvor mange moduler du har brug for, og hvor mange brugere eller biler, de skal dække.
Kontakt os gerne – vi hjælper med at finde den rigtige løsning og en god pris, der passer til jeres behov.
Kontakt os gerne – vi hjælper med at finde den rigtige løsning og en god pris, der passer til jeres behov.
Support og drift
Hvordan fejlmelder jeg et produkt / app?
For at sikre hurtig og effektiv fejlretning beder vi dig udfylde vores fejlmeldingsformular her.
Jo flere oplysninger du giver, desto hurtigere kan vi hjælpe dig.
Via formularen kan du fejlmelde følgende Skyhost-moduler og dertilhørende apps:
- GPS
- Geotag
- Jobs
- Booking
- Tools
- Intranet
- Borgertip
- Timeseddel
- Vintertjeneste
- Morema.
Jo flere oplysninger du giver, desto hurtigere kan vi hjælpe dig.
Via formularen kan du fejlmelde følgende Skyhost-moduler og dertilhørende apps:
- GPS
- Geotag
- Jobs
- Booking
- Tools
- Intranet
- Borgertip
- Timeseddel
- Vintertjeneste
- Morema.
Hvordan gensender man en kode?
Når du har adgang til vores system, kan du nulstille dit kodeord ved at klikke på "Glemt dit kodeord" på login-siden.
Herefter skal du indtaste den e-mailadresse, som din bruger er oprettet med i systemet.
Du vil derefter modtage en mail med en ny adgangskode eller instruktioner til at oprette en ny.
Herefter skal du indtaste den e-mailadresse, som din bruger er oprettet med i systemet.
Du vil derefter modtage en mail med en ny adgangskode eller instruktioner til at oprette en ny.
Kan vi få vejledninger, oplæring eller kursus?
Ja, det er muligt at få oplæring eller deltage i et kursus i brugen af Skyhost.
Undervisningen kan foregå hos jer, hos os eller online – alt efter hvad der passer jer bedst.
Kontakt os pr. telefon eller udfyld nedenstående formular, så finder vi sammen et tidspunkt og format, der passer.
Vi har ikke vejledninger til alt, men du er altid velkommen til at skrive eller ringe til os – så hjælper vi dig gerne videre.
Undervisningen kan foregå hos jer, hos os eller online – alt efter hvad der passer jer bedst.
Kontakt os pr. telefon eller udfyld nedenstående formular, så finder vi sammen et tidspunkt og format, der passer.
Vi har ikke vejledninger til alt, men du er altid velkommen til at skrive eller ringe til os – så hjælper vi dig gerne videre.
Hvordan bestiller jeg nye trackere?
Du kan bestille nye trackere, ved at logge ind i systemet og bestille under vare.
Faktura / Abonnement
Hvilken periode er fakturaen gældende?
Det kommer an på hvilke betalingsbetingelser I har. Perioden for abonnementet, kan du finde på jeres faktura.
Faktura stemmer ikke, hvad gør jeg?
Hvis du har spørgsmål til en faktura eller har opdaget en fejl, skal du blot skrive til os via formularen nedenfor.
Vi sørger for at vende hurtigt tilbage med svar eller en opdateret faktura, hvis det er nødvendigt.
Vi sørger for at vende hurtigt tilbage med svar eller en opdateret faktura, hvis det er nødvendigt.
Hvordan ændrer vi faktura oplysninger?
Har I fået nye kontakt- eller betalings oplysninger, kan I nemt give os besked via formularen nedenfor.
Vi sørger for at opdatere vores systemer hurtigst muligt, så informationerne er korrekte fremadrettet.
Vi sørger for at opdatere vores systemer hurtigst muligt, så informationerne er korrekte fremadrettet.
Hvordan afmelder jeg et abonnement/ tracker?
Du kan nemt selv afmelde abonnement via webportalen - eller du kan skrive til os via formularen nedenfor.
Husk at notere hvilken konto og bil det er, så vi sikre at det rigtige bliver afmeldt.
Husk at notere hvilken konto og bil det er, så vi sikre at det rigtige bliver afmeldt.
Fandt du ikke svar?
Kontakt vores kundeservice hvis du har supporthenvendelser eller hvis du har spørgsmål omkring brugen af Skyhost.
Du kan træffe os på telefon +45 86 214 000 mandag - fredag mellem kl. 9:00 - 15:00.
Du er også velkommen til at bruge formularen og vi vender tilbage til dig inden for 2-3 hverdage.