Fejlmeldinger

Vi er klar til at undersøge nærmere

Før du fejlmelder, beder vi dig gøre følgende ting, da det kan være med til at løse din udfordring:

Sikrer at appen du forsøger at bruge, er opdateret til den nyste version. 
I app / play store, kan du se hvilken version der er den nyeste og om du er fuldt opdateret. (der vil være en “Opdater” knap i app/playstore hvis nyere version er tilgængelig) 

Sikrer at din telefons styresystem opdateret til nyeste version.
(Vi understøtter minimum iOS 17/18 + android api 33+34 / Android version 13+14) 

Disse oplysninger gives videre til os, så vi kan sikre hurtig og præcis fejlsøgning.








    Hvilken Web browser benyttes?

    (Vi understøtter kun Chrome+ Edge+ Safari)

    Android:

    (Vi understøtter de to seneste versioner)


    (Telefon model findes under Settings -> About phone. I alle vores Apps kan disse informationer findes under Menu -> Hjælp)


    (Android version findes under Settings -> About phone -> Software information. I alle vores Apps kan disse informationer findes under Menu -> Hjælp)



    iOS:

    (Vi understøtter 2 seneste versioner – pt. IOS 17 + 18. Find version på iOS under Indstillinger -> Generelt -> Om. Du kan også finde det i alle vores Apps. Under Menu -> Hjælp )


    (F.eks. iPhone 12) Find dette på iOS under Indstillinger -> Generelt -> Om)


    (I alle vores Apps kan disse informationer findes under Menu -> Hjælp)




    Beskriv fejlen med et konkret eksempel

    (Hvis der f.eks. er problemer med en konkret sag/jobkort/vintertjensterute e.l. inkluder gerne ID og/eller screenshots på det pågældende objekt så vi kan gå opsætning igennem. Du kan vedhæfte længere nede)


    Beskriv vejen til fejlen og, hvad forventede du der skulle ske?

    (Hvor klikker du og i hvilken rækkefølge? Gerne en step-by-step guide til at reproducere fejlen)


    Vedhæftning af billeder/filer til beskrivelse af fejlen

    Denne side er beskyttet af reCAPTCHA, og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.