Skyhost til kommuner
Skab ro og overblik i hverdagen
Med Skyhost alt-i-ét system kan I fokusere på jeres kerneopgaver, og genopdage arbejdsglæden. Kommuner over hele Danmark benytter sig af Skyhost fleksible opgavestyrings system, der er opdelt i moduler, som I kan sammensætte præcis efter jeres behov.
Få et overblik over hvilke moduler, der giver mening for jer.
Opgavestyring

Skyhost Opgavestyring sparer tid og skaber overblik
Skyhosts Opgavestyring giver jer mulighed for at indskrive og prioritere arbejdsopgaver fra kontoret, som medarbejderen har direkte adgang til via deres app. Medarbejderen kan fra appen vælge en opgave, registrere timer, uploade billeddokumentation af arbejdet, færdigmelde opgaven, og tage den næste i rækken.
Læs merePartner

Skyhost Partner Modul gør samarbejdet lettere
Med Skyhost Partner modulet kan I samle kommunikation, opgavestyring, fotodokumentation og GIS-moduler ét sted, hvor både jer og jeres partnere altid har adgang og kan følge med. Med Skyhost Partner modul kan begge parter følge med i status på diverse fælles opgaver, og I kan samtidig give eventuelle kunder adgang til også at kunne følge med i processen.
Læs mereIntranet

Information direkte til den mobile medarbejder
Med Skyhost Intranet kan I kommunikere direkte med jeres medarbejdere fra både webportal og app. Med Intranet modulet har i både informationsdeling, nyheder, kompetenceinfo, kontaktinformationer, virksomhedsinfo, så som manualer, medarbejderhåndbog og reglementer, samt direkte beskeder samlet ét sted. Skyhost Intranet kan integreres med jeres interne mailboks, så denne også bliver en del af den samlede platform.
Læs mereVærktøjsstyring

Skyhost Tools sikrer jer det store overblik over alle jeres materialer
Skyhost Tools’ værktøjsstyring virker gennem QR-koder eller Beacons, der installeres i værktøjet. Ved udlån scannes værktøjet og kobles på en medarbejder, en opgave eller en lokation, så I altid har overblikket over præcis hvor eller hvem, der har hvilket værktøj. Ved registreringen af hvert enkelt værktøj, har I mulighed for at indskrive værktøjets servicekalender, så Skyhost sender jer en automatisk påmindelse når det er tid til eftersyn af værktøjet.
Læs mereBorgertip

Information direkte fra borger til staten
Skyhost Borgertip app giver borgerne mulighed for hurtigt og nemt at give jer tips med geo-tracking og fotodokumentation om opgaver, der mangler at blive løst rundt om i landet. På den måde sikrer I jer en bedre kommunikation med borgerne, samt sparrer ressourcer på, at sende mandskab og køretøjer rundt for at lede efter fejl og mangler.
Læs mereGIS

Skyhost GIS modul
Med Skyhost GIS modul får medarbejderen mulighed for at separere GIS lagene, så det kun er det relevante lag, der er synligt. Skyhost GIS modul taler sammen med Skyhosts andre moduler, så som Opgavestyring, så medarbejderne får direkte adgang til opgaveliste, GPS-lokation og det relevante GIS-lag – alt sammen samlet ét sted.
Læs mereFotodokumentation

Skyhost Geotag skaber tryghed for både medarbejder og kunde
Med Skyhost Geotag app er både medarbejder og kunde sikre på fotodokumentation af en udført opgave. Al fotodokumentation bliver samlet ét sted, så I kan få det store overblik over status på jeres opgaver. I kan kvalitetssikre jeres arbejde on-site, og komme evt. tvivlsspørgsmål i forkøbet med umanipulerbar fotodokumentation.
Læs mereNøglefri Booking

Et skridt mod en grønnere mobilitet
Skyhost Booking App gør delebiler let og problemfrit. Booking appen minimere administrationen, og giver mulighed for nøglefribetjening, så I ikke skal tænke over afhentning og aflevering af bil og nøgler, det hele klares digitalt gennem appen. Skyhost Boking App sikrer jer at flådens køretøjer bliver udnyttet bedst muligt, så I både sparer tid og penge, og kører på den rette vej mod Den Grønne Omstilling.
Læs mereFlådestyring

Få det store overblik over hele flåden
Skyhost GPS og Flådestyring giver et live overblik over hele jeres flåde, genererer automatisk kørebøger og rapporter, så I kan dokumentere kørte km, brændstofforbrug, kørselsmønstre, serviceaftaler osv. for hvert enkelt køretøj, og sender jer påmindelser om serviceaftaler, så I er sikre på at alt altid kører som det skal.
Læs mereTimeregistrering

Gør det let og overskueligt at holde styr på arbejdstimerne
Med Skyhost Timeregistrering automatiseres timeoptællingen, så I mindsker risikoen for menneskelig fejl på timesedlerne. Skyhosts Tidsregistrering taler sammen med Skyhost Opgavestyring. Medarbejderen kan fra appen vælge en opgave, og når opgaven er startet, registrerer Skyhost Timeregistrering automatisk timer, indtil opgaven er sat på pause eller er anført som afsluttet i appen. Skyhost Timeregistrering kan integreres med jeres løn- og økonomisystemer.
Læs mereUdvalgte kunder
Kontakt Skyhost
Har du spørgsmål om vores produkter eller andet kan du kontakte os via formularen herunder, skrive til info@skyhost.dk eller ringe til os på Telefon: +45 86 214 000.