Skyhost alt-i-ét system til Det Offentlige

Få en mere bæredygtig arbejdsdag

Skyhosts mission er at gøre arbejdslivet mere bæredygtigt. Hvad end det gælder minimering af det administrative pres, så I kan fokusere på jeres kerneopgaver, eller at gøre det let og tilgængeligt at tage de grønne valg, på vejen mod Den Grønne Omstilling. Vores intelligente alt-i-ét system tilbyder skræddersyede løsninger, der letterer arbejdsgangen, giver et større overblik, og hjælper jer med at genfinde arbejdsglæden!

Med Skyhost som centrum for jeres opgavestyring, kan I til- og fravælge moduler, så I får den styringsplatform, der passer præcis til jeres behov.

Vil I vide mere, så tag kontakt til os, og hør, hvad vi kan gøre for at give jer et mere bæredygtigt arbejdsliv


Udvalgte kunder fra den offentlige sektor, der bruger Skyhosts intelligente Alt-i-ét system

Opgavestyring


 

Skyhost Opgavestyring sparer tid og skaber overblik

Skyhosts Opgavestyring giver jer mulighed for at indskrive og prioritere arbejdsopgaver fra kontoret, som medarbejderen har direkte adgang til via deres app. Medarbejderen kan fra appen vælge en opgave, registrere timer, uploade billeddokumentation af arbejdet, færdigmelde opgaven, og tage den næste i rækken.

Læs mere

Partner


 

Skyhost Partner Modul gør samarbejdet lettere

Med Skyhost Partner modulet kan I samle kommunikation, opgavestyring, fotodokumentation og GIS-moduler ét sted, hvor både jer og jeres partnere altid har adgang og kan følge med. Med Skyhost Partner modul kan begge parter følge med i status på diverse fælles opgaver, og I kan samtidig give eventuelle kunder adgang til også at kunne følge med i processen.

Læs mere

Intranet


 

Information direkte til den mobile medarbejder

Med Skyhost Intranet kan I kommunikere direkte med jeres medarbejdere fra både webportal og app. Med Intranet modulet har i både informationsdeling, nyheder, kompetenceinfo, kontaktinformationer, virksomhedsinfo, så som manualer, medarbejderhåndbog og reglementer, samt direkte beskeder samlet ét sted. Skyhost Intranet kan integreres med jeres interne mailboks, så denne også bliver en del af den samlede platform.

Læs mere

Værktøjsstyring


 

Skyhost Tools sikrer jer det store overblik over alle jeres materialer

Skyhost Tools’ værktøjsstyring virker gennem QR-koder eller Beacons, der installeres i værktøjet. Ved udlån scannes værktøjet og kobles på en medarbejder, en opgave eller en lokation, så I altid har overblikket over præcis hvor eller hvem, der har hvilket værktøj. Ved registreringen af hvert enkelt værktøj, har I mulighed for at indskrive værktøjets servicekalender, så Skyhost sender jer en automatisk påmindelse når det er tid til eftersyn af værktøjet.

Læs mere

Borgertip


 

Information direkte fra borger til staten

Skyhost Borgertip app giver borgerne mulighed for hurtigt og nemt at give jer tips med geo-tracking og fotodokumentation om opgaver, der mangler at blive løst rundt om i landet. På den måde sikrer I jer en bedre kommunikation med borgerne, samt sparrer ressourcer på, at sende mandskab og køretøjer rundt for at lede efter fejl og mangler.

Læs mere

GIS


 

Skyhost GIS modul

Med Skyhost GIS modul får medarbejderen mulighed for at separere GIS lagene, så det kun er det relevante lag, der er synligt. Skyhost GIS modul taler sammen med Skyhosts andre moduler, så som Opgavestyring, så medarbejderne får direkte adgang til opgaveliste, GPS-lokation og det relevante GIS-lag – alt sammen samlet ét sted.

 

Læs mere

Fotodokumentation


 

Skyhost Geotag skaber tryghed for både medarbejder og kunde

Med Skyhost Geotag app er både medarbejder og kunde sikre på fotodokumentation af en udført opgave. Al fotodokumentation bliver samlet ét sted, så I kan få det store overblik over status på jeres opgaver. I kan kvalitetssikre jeres arbejde on-site, og komme evt. tvivlsspørgsmål i forkøbet med umanipulerbar fotodokumentation.

Læs mere

Nøglefri Booking


 

Et skridt mod en grønnere mobilitet

Skyhost Booking App gør delebiler let og problemfrit. Booking appen minimere administrationen, og giver mulighed for nøglefri betjening, så I ikke skal tænke over afhentning og aflevering af bil og nøgler, det hele klares digitalt gennem appen. Skyhost Booking App sikrer jer at flådens køretøjer bliver udnyttet bedst muligt, så I både sparer tid og penge, og kører på den rette vej mod Den Grønne Omstilling.

Læs mere

Flådestyring


 

Få det store overblik over hele flåden

Skyhost GPS og Flådestyring giver et live overblik over hele jeres flåde, genererer automatisk kørebøger og rapporter, så I kan dokumentere kørte km, brændstofforbrug, kørselsmønstre, serviceaftaler osv. for hvert enkelt køretøj, og sender jer påmindelser om serviceaftaler, så I er sikre på at alt altid kører som det skal.

Læs mere

Timeregistrering


 

Gør det let og overskueligt at holde styr på arbejdstimerne

Med Skyhost Timeregistrering automatiseres timeoptællingen, så I mindsker risikoen for menneskelig fejl på timesedlerne. Skyhosts Tidsregistrering taler sammen med Skyhost Opgavestyring. Medarbejderen kan fra appen vælge en opgave, og når opgaven er startet, registrerer Skyhost Timeregistrering automatisk timer, indtil opgaven er sat på pause eller er anført som afsluttet i appen. Skyhost Timeregistrering kan integreres med jeres løn- og økonomisystemer.

Læs mere

Kontakt Skyhost

Har du spørgsmål om vores produkter eller andet kan du kontakte os via formularen herunder, skrive til info@skyhost.dk eller ringe til os på Telefon: +45 86 214 000.