Skyhost Timeregistrering holder styr på arbejdstimerne

Skyhost Timeregistrerings app sparer tid og ressourcer på udarbejdelse af timesedler og løn.

Med Skyhost Timeregistrerings app digitaliseres og automatiseres en stor del af det administrative arbejde. Spar tid på timeoptælling, generering af timesedler og indtastning af løn i økonomisystemet. Skyhost Timeregistrering kan tilgås fra både kontor og fra marken via app, så I altid har en opdateret status på tid brugt på en opgave. Skyhost Timeregistrering giver jer det store overblik over arbejdstimer, både på medarbejder- og opgavebasis, og kan integreres med andre Skyhost moduler, så I kan styre alle opgaver fra én platform. .

På den måde minimerer Skyhost Jobs jeres administrative arbejde og risikoen for menneskelige fejl, så I er sikre på at timer og løn passer.


Digital timeseddel

Skyhost Jobs gør det nemt og hurtigt at lave timeopgørelser ude i marken på appen, og sende dem direkte ind til kontoret og ind i lønsystemet.

  • Spar tid på fysisk overlevering af timesedler
  • Overblik over tids brugt på opgaver
  • Direkte indskrivning af timer på appen
  • Optimering af arbejdsgang

Skyhost Jobs giver direkte adgang til timeopgørelse for den mobile medarbejder

Automatiser løn- og fakturaregistrering

Skyhost Jobs minimere menneskelige fejl ved manuel indskrivning af time- og lønsedler, fakturaer og registreringen af brug af materiel.

  • Minimer analogt papirarbejde
  • Dokumentation til løn- og fakturagenerering
  • Indscanning af materialer med smartphone
  • Overblik over tid brugt på hver enkel opgave

Skyhost Jobs minimerer den analoge arbejdsbyrde

Overblik over opgaver

Skyhost Jobs sikrer jer det store overblik med løbende statusopdateringer om opgaver, samt time- og materialebrug.

  • Oversigt over afsluttede, igangværende og fremtidige opgaver
  • Lav de vigtigste opgaver først
  • Løbende statusopdateringer
  • Optimering af bestillingslister

Skyhost Jobs sikrer jer den bedst mulige opgaveplanlægning

Alting på én platform

Skyhost Jobs minimerer forvirringen og samler alt ét sted, der kan fungere som hovedplatformen for jeres opgavestyring.

  • Overblik over al materiel og køretøjer
  • Fotodokumentation af udført arbejde
  • Time- og materialeregistrering
  • Tættere kommunikation med medarbejdere og partnere

Skyhost samler alt på én platform.

Skyhost Timeregistrering kan hjælpe dig med

 

Timeregistrering er en del af Skyhosts alt-i-ét system

Systemet kan udvides med opgavestyring, flådestyring, fotodokumentation eller mobilt intranet – alt efter behov.

Udvalgte kunder, der bruger Skyhosts intelligente Alt-i-ét system

Skyhost Timeregistrering er til dig, der er

Det offentlige

Få overblik over timeforbruget

Med Skyhosts Timeregistrering får I et retvisende overblik over hvor mange timer, der bliver brugt på de forskellige opgaver. Skyhost Timeregistrering lader medarbejderen registrere timer via appen mens de er i marken, ved at trykke START og SLUT på en opgave. Den digitale timeseddel kobles både på medarbejder og på opgaven, så I har retvisende timeregistreringer til både løn og faktura.

 

Entreprenør

Gør fakturering mere overskueligt.

Med Skyhosts Timeregistrering får I et retvisende overblik over hvor mange timer, der bliver brugt på de forskellige opgaver. Skyhost Timeregistrering lader medarbejderen registrere timer via appen mens de er i marken, ved at trykke START og SLUT på en opgave. Skyhost Timeregistrering kan integreres til jeres økonomisystem, så løn og faktura genereres automatisk.