Her under kan du få hjælp og finde svar på mange spørgsmål.
Finder du ikke det du søger er du velkommen til at kontakte os.

Har du brug for hjælp?

Vi sidder klar mandag til fredag kl. 8-15 på 86 214 000

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan får jeg mit login til SkyHost?
Brugernavn og kodeord til SkyHost får du i din ordrebekræftelse der bliver sendt via e-mail
Hvordan logger jeg ind i SkyHost?
Klik på “Login” knappen øverst på hjemmesiden, og vælg "webportal" – indtast brugernavn og kodeord.
Jeg har glemt mit login?
Klik på nedenstående link, indtast dit brugernavn eller den e-mail som blev brugt til oprettelsen.

Glemt adgangskode
Hvordan registrerer jeg en SkyHost GPS enhed?
Vælg "support" og klik herefter på "registrering af konto". Du vil nu blive ført igennem registreringsprocessen – Vigtigt ! – for at registrere en enhed skal du bruge GPS enhedens IMEI nummer (står på enheden eller kassen til den)
Hvordan ændrer jeg mine kontooplysninger?
Når du er logget ind i SkyHost Webportal kan du under “opsætning-> konto” ændre dine kontooplysninger, skifte kodeord og optanke sms-kredit.
Kan jeg selv ændre mine oplysninger til kontrolcentralen?
JA – når du er logget ind i SkyHost Webportal kan du under “opsætning-> trackere” trykke på “åben” knappen ud for oplysninger til kontrolcentral. Herefter har du mulighed for at redigere i oplysningerne. Når du trykker “gem” vil du og kontrolcentralen modtage en ny kopi med de redigerede oplysninger – Se vejledning
Må jeg se SkyHost videoen igen?
Ja så skidt da – her er den igen: