Skyhost Intranet til Det Offentlige

Information til den mobile medarbejder

Med Skyhost Intranet bliver kommunikationen mellem kontor og medarbejder tættere. Vær sikker på, at alle medarbejdere har adgang til vigtige informationer, så som nyheder og medarbejderhåndbøger. Giv medarbejderne mulighed for nemt og hurtigt at komme i kontakt med jer og hinanden via den personlige mailboks, der er koblet direkte på kontakt- og kompetencelister, så I er sikre på altid at få kontakt til den helt rigtige medarbejder. Skyhost Intranet samler alt jeres kommunikation ét sted.

På den måde sikrer I, at alle medarbejdere altid er tilgængelige og velinformerede.


Saml al kommunikation ét sted

Skyhost Intranet giver mulighed for at samle al kommunikation, både mellem kontor og medarbejder, og medarbejdere imellem ét sted.

  • Personlig mailboks til alle medarbejdere
  • Giv medarbejdere mulighed for at reagere og kommentere på fælles opslag
  • Find den rette medarbejder til opgaven med kompetencelisten
  • Vær sikker på at alle medarbejdere modtager deres mails

Skyhost Intranet gør kommunikationen på arbejdspladsen lettere

Saml al Information ét sted

Skyhost Intranet app giver  altid adgang til nyheder, manualer, medarbejder håndbøger og andre vigtige informationer.

  • Minimer tvivl om procedurer
  • Spar tid på individuelle nyhedsmails – send samlet på Intranet platformen
  • Hav alle vigtige informationer i lommen
  • Vær aldrig i tvivl om virksomhedens procedurer

Skyhost Intranet sikrer at alle medarbejdere altid har alle vigtige information i lommen

Alting på én platform

Skyhost Jobs minimerer forvirringen og samler alt ét sted, der kan fungere som hovedplatformen for jeres opgavestyring.

  • Overblik over al materiel og køretøjer
  • Fotodokumentation af udført arbejde
  • Time- og materialeregistrering
  • Tættere kommunikation med medarbejdere og partnere

Skyhost samler alt på én platform.

Skyhost Intranet kan hjælpe dig med

 

Skyhost Intranet er en del af Skyhosts alt-i-ét system

Systemet kan udvides med opgavestyring, flådestyring, timeregistrering eller partner-modul – alt efter behov.