Skyhost GIS til den mobile medarbejder

Giv manden i marken GIS med i lommen

Med Skyhost GIS kan I downsize det store tunge GIS system, så medarbejderen i marken kan have de relevante lag med i lommen. Minimer spildtid og administrativt arbejde ved at udtrække relevante GIS lag direkte fra andre GIS-systemer, og vær sikker på, at medarbejderen i marken har alle de relevante informationer om sin opgave ved hånden. Skyhost GIS giver jer også mulighed for at redigere i GIS-lagene og uploade informationer ind i andre GIS-systemer, så I sikrer jer, at lagene altid er opdaterede.

På den måde sikrer Skyhost GIS jer og medarbejderen i marken de bedst mulige forudsætninger for at udføre opgaven hurtigt og korrekt.


Minimer administrativt arbejde

Med Skyhost GIS går det nemt og hurtigt at udtrække de relevante GIS-lag og sende dem direkte med medarbejderen ud i marken.

  • Spar tid på manuel overlevering af informationer
  • Minimer fejl ved overleveringer
  • Direkte adgang til hele GIS lag fra mobilen
  • Optimering af arbejdsgang

Skyhost GIS sikrer medarbejderen i marken de bedst mulige betingelser

Vær med til at holde GIS-lagene opdaterede

Skyhost GIS jer, at jeres medarbejder altid har de korrekte informationer, der skal til for at udføre opgaven hurtigt og effektivt. 

  • Undgå fejl og forvirring pga. fejl i GIS-lagene
  • Vær en del af den samlede informationsdeling
  • Giv medarbejderen i marken de korrekte informationer
  • Gør det rigtigt første gang

Skyhost GIS sikrer jer opdaterede og korrekte informationer på tværs af GIS-brugere

GIS som dokumentation for udført arbejde

Skyhost GIS kan I redigere, tilføje og se historik på GIS-lagene, hvilket giver jer muligheden for at opdatere GIS-lagene efter en udført opgave.

  • Fotodokumentation for udførte opgaver
  • Tilføj og rediger i GIS-lag
  • Hold styr på, hvor I har udført opgaver
  • Vær sikker på at arbejdet er udført korrekt

Skyhost GIS giver jer overblik over udførte opgaver

Skyhost GIS kan hjælpe jer med

 

Skyhost GIS er en del af Skyhosts alt-i-ét system

Systemet kan udvides med opgavestyring, flådestyring, timeregistrering eller mobilt intranet – alt efter behov.