Skyhost Opgavestyring sparer tid og skaber overblik

Minimer det administrative pres med Skyhost Jobs

Med Skyhost Jobs digitaliseres og automatiseres en stor del af det administrative arbejde. Minimer det administrative pres, optimer arbejdsgangen, minimer spildtid på dobbeltarbejde og øg den effektive arbejdstid. Skyhost Jobs giver jer det store overblik over jeres opgaver, materialer og timeforbrug, alt sammen på samme platform, der let kan synkroniseres med andre Skyhost moduler og med jeres løn- og økonomisystemer.

På den måde minimerer Skyhost Jobs jeres administrative arbejde, så I kan optimere arbejdstiden og koncentrere jer om jeres kerneopgaver.


Digital arbejdsseddel

Skyhost Jobs digitaliserer en stor del af jeres administrative arbejde, og det er nemt og hurtigt at sende arbejdssedler direkte ud til medarbejderen i marken.

  • Spar tid på fysisk overlevering af opgaver
  • Overblik over igangværende opgaver
  • Direkte oversigt over prioriterede opgaver på appen
  • Optimering af arbejdsgang

Skyhost Jobs giver direkte opgaveoverlevering til den mobile medarbejder

Time- og materialeregistrering

Skyhost automatiserer indskrivning af time- og lønsedel, og synkroniserer dem direkte ind i jeres løn- og økonomisystemer.

  • Minimer analogt papirarbejde
  • Dokumentation til løn- og fakturagenerering
  • Indscanning af materialer med smartphone
  • Overblik over tid brugt på hver enkel opgave

Skyhost Jobs minimerer den analoge arbejdsbyrde

Overblik over opgaver

Skyhost Jobs sikrer jer det store overblik med løbende statusopdateringer om opgaver, samt time- og materialebrug.

  • Oversigt over afsluttede, igangværende og fremtidige opgaver
  • Lav de vigtigste opgaver først
  • Løbende statusopdateringer
  • Optimering af bestillingslister

Skyhost Jobs sikrer jer den bedst mulige opgaveplanlægning

Alting på én platform

Skyhost Jobs minimerer forvirringen og samler alt ét sted, der kan fungere som hovedplatformen for jeres opgavestyring.

  • Overblik over al materiel og køretøjer
  • Fotodokumentation af udført arbejde
  • Time- og materialeregistrering
  • Tættere kommunikation med medarbejdere og partnere

Skyhost samler alt på én platform.

Skyhost Jobs kan hjælpe dig med

 

Opgavestyring er en del af Skyhosts alt-i-ét system

Systemet kan udvides med flådestyring, tidsregistrering, fotodokumentation eller mobilt intranet – alt efter behov.

Udvalgte kunder, der bruger Skyhosts intelligente Alt-i-ét system

Skyhost Opgavestyring er til dig, der er

Det offentlige

Saml alle opgaver ét sted og få det fulde overblik

Med Skyhosts Opgavestyring får I et samlet overblik over jeres færdiggjorde, nuværende og kommende opgaver. Skyhost Opgavestyring lader styre opagver både fra kontoret og fra marken via appen, så I sikrer det bedst mulige overblik over jeres opgaver for alle parter.

Entreprenør

Gør fakturering mere overskueligt

Med Skyhost Opgavestyring har I alle opgaver samlet ét sted, hvorfra I kan styre sager, udvælge og sende data til kunder og samarbejdspartnere, og I behøver kun at kigge ét sted, for hurtigt at danne jer et overblik over, hvad der skal sendes faktura på i slutningen af måneden.