Skyhost Timeregistrering holder styr på arbejdstimerne
Skyhost Timeregistrering sparer tid og ressourcer på udarbejdelse af timesedler og løn.
Med Skyhost Timeregistrerings app digitaliseres og automatiseres en stor del af det administrative arbejde. Spar tid på timeoptælling, generering af timesedler og indtastning af løn i økonomisystemet. Skyhost Timeregistrering kan tilgås fra både kontor og fra marken via app, så I altid har en opdateret status på tid brugt på en opgave. Skyhost Timeregistrering giver jer det store overblik over arbejdstimer, både på medarbejder- og opgavebasis, og kan integreres med andre Skyhost moduler, så I kan styre alle opgaver fra én platform. .
På den måde minimerer Skyhost Jobs jeres administrative arbejde og risikoen for menneskelige fejl, så I er sikre på at timer og løn passer.


Digital timeseddel
Skyhost Jobs gør det nemt og hurtigt at lave timeopgørelser ude i marken på appen, og sende dem direkte ind til kontoret og ind i lønsystemet.
- Spar tid på fysisk overlevering af timesedler
- Overblik over tids brugt på opgaver
- Direkte indskrivning af timer på appen
- Optimering af arbejdsgang
Skyhost Jobs giver direkte adgang til timeopgørelse for den mobile medarbejder
Automatiser løn- og fakturaregistrering
Skyhost Jobs minimere menneskelige fejl ved manuel indskrivning af time- og lønsedler, fakturaer og registreringen af brug af materiel.
- Minimer analogt papirarbejde
- Dokumentation til løn- og fakturagenerering
- Indscanning af materialer med smartphone
- Overblik over tid brugt på hver enkel opgave
Skyhost Jobs minimerer den analoge arbejdsbyrde


Overblik over opgaver
Skyhost Jobs sikrer jer det store overblik med løbende statusopdateringer om opgaver, samt time- og materialebrug.
- Oversigt over afsluttede, igangværende og fremtidige opgaver
- Lav de vigtigste opgaver først
- Løbende statusopdateringer
- Optimering af bestillingslister
Skyhost Jobs sikrer jer den bedst mulige opgaveplanlægning
Alting på én platform
Skyhost Jobs minimerer forvirringen og samler alt ét sted, der kan fungere som hovedplatformen for jeres opgavestyring.
- Overblik over al materiel og køretøjer
- Fotodokumentation af udført arbejde
- Time- og materialeregistrering
- Tættere kommunikation med medarbejdere og partnere
Skyhost samler alt på én platform.
