Skyhost til Boligselskaber

Boligselskaber over hele Danmark benytter sig af Skyhosts fleksible alt-i-ét system, der består af forskellige moduler, der kan give dig en samlet platform til al opgavestyring, samt kontakt til beboere og samarbejdspartnere.

Få et overblik over relevante moduler til boligselskaber herunder.

Udvalgte boligselskaber, der bruger Skyhosts intelligente Alt-i-ét system

Beboer App


 

Tættere kontakt mellem beboer og boligselskab

Skyhost Beboer App forkorter afstanden mellem beboer og boligselskab. Appen gør det let for beboerne at indberette skader, fejl og mangler. Jeres beboere og jeres håndværkere kan kommunikere direkte gennem appen, så de hurtigst muligt kan udføre aflæsninger og udbedre skader, så I sparer administration og får galde og tilfredse beboere.
Læs mere

Opgavestyring


 

Skyhost Opgavestyring sparer tid og skaber overblik

Skyhosts Opgavestyring giver jer mulighed for at indskrive og prioritere arbejdsopgaver fra kontoret, som medarbejderen har direkte adgang til via deres app. Medarbejderen kan fra appen vælge en opgave, registrere timer, uploade billeddokumentation af arbejdet, færdigmelde opgaven, og tage den næste i rækken.

Læs mere

Kontakt Skyhost

Har du spørgsmål om vores produkter eller andet kan du kontakte os via formularen herunder, skrive til info@skyhost.dk eller ringe til os på Telefon: +45 86 214 000.